Tre veckor kvar

Första december och första advent. Vad händer med tiden? Den bara springer förbi... Endast tre veckor kvar här i Oslo vilket känns lite vemodigt. Igår fick vi två till härliga medlemmar till vårt mysiga kollektiv - Lina och Frida (Ja, vi kommer va två Fridor och två Linor som bor här). Lina har även haft besök av Bettina och Frida  i helgen så vi har varit nio personer levandes på femtio kvadrat. Allt går om man vill! 
 
Igår fick jag vinka hejdå till två härliga killar, Mark och Marc. Lykostarna ska till Marocco och surfa i tre veckor... Om allt går som jag vill kanske jag åker dit på en liten spontan visit! 
 

Marc och Mark!

Mitt lilla krypin..
 
Har julpyntat i lägenheten idag. Här har ni vår fina "julgran"...
 

Ljusstake

Pynta med aluminiumfolie.. Man tager vad man haver!
 
Feeeest
 
 

Kommentarer:

1 matilda:

Det var den finaste ljusstake jag nånsin sett ;)

Svar: Haha, eller hur! ;)
Frida Bakker

Kommentera här: