I've got this icebox where my heart used to be

36 dagar kvar i Oslo, 39 dagar till julafton, 46 till nyår och 50 dagar kvar tills jag lämnar kylan och beger mig ut på min livs resa. Allt detta sker med väldigt blandade känslor. Har haft ett stort ångestmoln hängande över mig hela veckan. Allt för mycket jobb och för lite sömn.  Bara att kämpa på och tänka att jag har tre månaders semester snart, kommer bli så skönt och verkligen värt allt slit.
 
Sedan jag uppdaterade sist har det inte hänt så mycket. Jobb, träning, häng med kompisar, fester och en snabbvisit i Sverige. Ska försöka göra lite mer täta uppdateringar inför resan och skriva lite om den för att sedan uppdatera så mycket jag kan medans vi reser. Tills dess kommer det nog bli ganska tyst här, inte så roligt att läsa vad jag gör om dagarna vilket är det enda jag kan erbjuda er för tillfället.
 


Massa mys hemma i Finspång med familj, vänner och sötaste Theo som blivit sååå stor!


Älskar mina mini-cupcakes med vaniljbotten och moccafrosting!


Frida-power!


Världens bästa tvillingar!


Urballade fester...
 
Har fått lite tillökning i lägenheten - Jonte och Robban. Just nu är vi 5 personer på 50 kvadrat. Trångt, mysigt, sömnbrist och sist men inte minst - billig hyra!
 
Jobbade igår när Skid Row och Ugly kid Joe spelade på Chateau Neuf, stället där jag jobbar extra. Kvällen slutade lite oväntat med ett brandlarm så hela lokalen fick utrymmas. Efter det var jag och Amalia tvungen att sitta dörrvakt på backstageavdelning för att inte brandlarmet skulle gå igång igen. Snackade lite med alla bandmedlemmar och lyssnade på härlig musik! 

Kommentera här: