Time flies

Fyra veckor har gått sedan jag satte mig på tåget hit till Oslo igen. Tiden har bara flygit iväg, känns som det var igår. Samtidigt har det hänt väldigt mycket vilket också gör att det känns som jag varit här i en evighet. Hur som helst så ångrar jag absolut inte beslutet att åka tillbaka hit till Oslo och spendera hösten/början av vintern här. Trivs sjukt bra och det enda som saknas är alla fina vänner och familj där hemma. Om allt går som jag vill kommer jag dock hem en snabbis snart, håll tummarna!
 
Har haft en sjukt rolig helg med härliga vänner! Efter jobbet i fredags mådde jag skit med feber, öronvärk och halsont. Vägrade dock att ligga hemma och tråka så efter en drink kände jag mig awesome och fortsatte att dricka hela helgen till klockan sju i söndags morse, haha. Trot eller ej men alkoholen gjorde underverk och dödade alla dumma bakterier för idag är jag frisk!
 
I fredags hade vi reunion med härliga oktoberfest-teamet. Hanna hade bakat en av de godaste tårtorna jag ätit! På lördagen förfestade vi i lägenheten med massa härliga finspångare som var på besök. Efter en av de roligaste förfesterna jag varit på drog vi vidare mot Chateau neuf för en "tackfest" till vi som jobbat där. Gratis alkohol kvällen lång, wohoo.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linnea:

Dålig uppdatering nu hallåå :)

Kommentera här: