Allt löser sig alltid

Nu har jag landat i Oslo och resan gick bra. Kom nyss hem från min första jobbdag på tre veckor och jag är helt slut. Fick jobba över idag och jobbade därför hela 9,5 timma! Cash is king.
 
När jag åkte hit igår visste jag endast att jag hade jobb onsdag, torsdag och fredag denna veckan. Har haft lite småångest över att inte veta hur min höst kommer se ut eftersom jag verkligen måste få ihop de sista pengarna innan jag reser iväg. Dock har jag ändå haft en ganska skön inställning och verkligen levt i nuet.
 
En dag har gått här och nu har jag jobb ända fram till jul, extrajobb som servitris nästa vecka och chans till två andra jobb. ALLT LÖSER SIG ALLTID!!
 
Känns så sjukt skönt att kunna säga så. Jag kommer ihåg för några år sen när min kära vän Amanda (om du läser detta Amanda så saknar jag dig!!) alltid sa så och jag tänkte alltid "hur fasen kan hon tänka så". Då var jag alltid negativ, ville ha kontroll hela tiden och veta långt i förväg vad som skulle hända i framtiden.
En glad Frida på sin 20-årsdag. Vet inte hur många gånger jag sagt och tänkt detta, men 20-årsdagen måste nog varit den stora vändpunkten i mitt liv.
 

Kommentera här: